خلاصه ای از سخنان محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در اینستاگرام منتشر شد.

سخنان محسن رضایی در جمع  اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حساب اینستاگرامی منتسب به محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، خلاصه ای از سخنان وی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) را منتشر کرد.

متن این پست اینستاگرامی بدین شرح می باشد:

"اقتصاد ایران بدون یک نهضت اجتماعی – اقتصادی موفق و شکوفا نمی شود و اقتصاد باید به عزمی عمومی تبديل شود.

حوادث یمن، قدرت نفوذ ایران را بالا برده و عربستان و اسرائیل در محاصره دوستان ایران قرار گرفته اند.

امروز به راحتی می توانیم از طریق راه آهن به بنادر سوريه دسترسی پیدا کنیم و باید تولید، فناوری و معادن خود را فعال کنیم. عراق نفت فراوانی دارد که لازم است در مناقصات نفتی آنها برنده شویم. اگر تحول اقتصادی را تسریع نکنیم، باید به مرزهای خود برگردیم.

مهمترین معیار، شاخص رشد اقتصادی است. رشد اقتصادی، مدیریت اقتصادی و بهره وری و نظم می خواهد و به آمدن این و رفتن آن مسؤول ربطی ندارد.

جامعه ما باید آماده مجموعه ای از اتفاقات شود. زندگی مردم باید تغییر کند و تولید به جایگاه خود برسد. دولتمردان نیز باید از روحیات تکنوکراتی خارج شوند.

ارتقاء اقتدار بیرونی و رفع ضعف های داخلی یک کلید دارد و آن اقتصاد است و كليد اشتباهی فاقد كارايی است.

برخی مسئولان اشتباهی در جایگاه مدیریت قرار گرفته اند. هر روز اتومبیل اقتصاد را به در و دیوار می کوبند. بودجه ای که تنظیم شده، چک کشیدن روی هوا است.

مجمع تشخیص مصلحت نظام در سیاستگذاری به رهبر معظم انقلاب مشورت می دهد و ايشان تصميم می گيرند و ابلاغ می فرمايند".

سخنان محسن رضایی در جمع  اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)

انتهای پیام/

محسن رضایی؛ عربستان و اسرائیل در محاصره دوستان ایران قرار گرفته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار